Na początek wypada się przedstawić:)
Jeżeli jesteś tutaj i zamierzasz skorzystać z moich usług lub poczytać wpisy na blogu, fajnie jesli poznasz mnie lepiej – szczególnie że będę gościem w Twoim domu.
Nazywam sie Dagmara Jaśkiewicz – z wykształcenia jestem kosmetyczką, z zamiłowania podróżniczką, a z charakteru miłośniczką porządku, funkcjonalności i pięknych wnętrz. Od najmłodszych lat uwielbiałam organizować, układać, przekładać i poprawiać wszystko w moim otoczeniu. Nigdy nie potrafiłam funkcjonować w panujacym dookoła chaosie – zawsze byłam zdania, że porządek wokół nas przekłada się na porządek w naszym wnętrzu, w głowie i w życiu.
Jako uczeń prowadziłam przejrzyste notatki z podkreśleniami i pogrubieniami (choć charakteru pisma może mi pozazdrościc niejeden lekarz:), trzymałam porządek w szufladach i segregowałam zabawki według kategorii. Od czasu studiów przeprowadzałam sie wiecej niż kilkanaście razy, ale każde miejsce w którym mieszkałam potrafiłam tak zorganizować, by było nie tylko przytulne ale i maksymalnie funkcjonalne.
Typowo angielskie “flaty” wynajmowane w Londynie czyściłam, malowałam i wyposażałam w dodatki znajdowane na wyprzedażach i bazarach. Malutkie 37-metrowe dwupokojowe mieszkanko, które przez parę lat wynajmowałam z mężem i córką, urządzilismy tak, że w pokoju dziennym zmieścił sie salon, jadalnia, sypialnia i pokój muzyczny:). Kolejne przeprowadzki tylko doskonaliły mój warsztat, podobnie jak pomoc w takich projektach rodzinie i znajomym, aż finalnie postanowiłam mój naturalny talent i pasję zamienic w zawód.
Moja dotychczasowa droga zawodowa była bardzo urozmaicona, ale kiedy patrzę na nią z perpektywy czasu to widzę, że każda wykonywana przeze mnie praca, kazda firma którą prowadziłam dała mi umiejętności i wiedzę, które moge wykorzystać przy porządkowaniu i organizacji wnętrz oraz homestagingu.
Z zawodu jestem dyplomowaną kosmetyczką ze specjalizacją “wizaż i stylizacja” – potrafię więc nie tylko zrobić profesjonalny porządek w Twojej szafie z kosmetykami i toaletce, ale też doradzę jakie ubrania, dodatki i kolory pasują do Ciebie, jakich koniecznie trzeba sie pozbyć oraz co warto dokupić by garderoba była kompletna. Koniec z odwiecznym “Nie mam się w co ubrać” przy trzech niedomykających się szafach! A dodatkowo wszystko będzie wygodnie i przejrzyście zorganizowane:)
Zajmowałam sie organizacją wesel i bankietów, potrafię więc zarządzać stresującym i wymagającym dobrej koordynacji projektem, jakim na pewno jest przeprowadzka:), oraz uspokoić nawet największe nerwy.
Przez 3 lata prowadziłam bistro, a przy tym kocham gotować i przyjmować gości więc kuchnia i jej organizacja to dla mnie bułka z masłem, podobnie jak motywowanie i dopingowanie współpracownika (czyli Ciebie!).
Jako kochajaca porządek mama dwóch córek mam wiele patentów na to, by pokoje naszych najmłodszych nie jawiły sie jako jaskinia grozy i wiecznego bałaganu.
Dodatkowo jestem społecznikiem, a od kilku lat członkiem Fundacji pomagającej głównie potrzebujacym kobietom z dziećmi – rozwiązywanie problemów (także tych życiowych), doradzanie, pomoc w odnalezieniu samej siebie a nawet w całkowitej zmianie dotychczasowego życia, które nie przynosi radości – to mam ogarnięte!
Natomiast podróżowanie po świecie i poznawanie innych kultur jest dla mnie nieustającą inspiracją zarównoprzy organizacji jak i stylizacji wnętrz.
Jednocześnie na kursach i warsztatach zgłębiłam tajemnice i zasady homestagingu, by kazda nieruchomość zamienic w dom marzeń dla konkretnego klienta i by sprzedac lub wynająć ja z jak najwiekszym zyskiem dla Ciebie!
Widzisz więc, że kazdy zrobiony przeze mnie krok prowadził mnie tutaj, by teraz pomóc Tobie uporać się ze swoim wnętrzem – w kazdym tego słowa znaczeniu!
Nie czekaj, odezwij sie do mnie!
WSZYSTKO NA MIEJSCU
Dagmara Jaśkiewicz
tel.+48 662 223 177 email: dagmarawnm@gmail.com