Wszystko na miejscu – Dagmara Jaśkiewicz

Dagmara Jaskiewicz

Jak sprzedać mieszkanie?

JAK SZYBKO I ZYSKOWNIE SPRZEDAĆ DOM LUB MIESZKANIE? To pytanie zadają sobie wszyscy właściciele nieruchomości, którzy chcieliby zarobić na niej jak najwięcej. Szukają informacji w internecie i trafiają na to hasło: HOME STAGING. Nie wszyscy są świadomi, co to za usługa i jak może nam pomóc. Niektórym kojarzy się tylko z dekoracyjnym ułożeniem poduszek i postawieniem wazonu z kwiatami. Nic bardziej mylnego!

Home Staging to sprawnie działające na całym świecie narzędzie marketingowe, stworzone w celu poprawy atrakcyjności Twojego mieszkania czy domu w oczach potencjalnych klientów. Nie jest to jednak tylko poprawa wizualna – to bardzo precyzyjne określenie, do kogo mamy trafić z naszym ogłoszeniem i jak to zrobić.

HOME STAGING – POSZCZEGÓLNE ETAPY

1. KONSULTACJA – to etap na którym poznaję Twoją nieruchomość, jej wady i zalety oraz Twoje oczekiwania co do jej sprzedaży czy wynajmu. Omawiamy przewidywany zakres prac, budżet i wyceniam cały projekt. Wycena jest zawsze indywidualna bo każda nieruchomość wymaga innego zaangażowania. Po konsultacji dostajesz wszystkie wytyczne co do proponowanych zmian w funkcjach, kolorystyce i stylizacji mieszkania oraz zalecanych prac remontowych czy naprawczych.  

2. OKREŚLENIE KLIENTA DOCELOWEGO – jest to jeden z najważniejszych etapów. To, w jaki sposób przygotujemy mieszkanie zależy od tego, dla kogo je szykujemy i komu mogłoby się najbardziej spodobać. Jako profesjonalna homestagerka trzymam rekę na pulsie rynku nieruchomości i potrafie przeprowadzić bardzo dokładną ekspertyzę. Nie szykujmy mieszkania które spodoba się wszystkim- bo wtedy nie spodoba się szczególnie nikomu. Szykujmy je myśląc o kliencie, dla którego ma byc spełnieniem marzeń i będzie chciał je mieć bez względu na cenę!

3.DECLUTTERING – czyli odgracanie! Jest konieczne by zrobić w nieruchomości miejsce dla przyszłych mieszkańców – nawet jesli początkowo zobaczą sie oni tutaj tylko w swojej głowie:) Zbyt dużo mebli i przedmiotów w mieszkaniu czy domu powoduje, że przestrzeń wydaje sie mała i nefunkcjonalna – a tego chcemy uniknąć.

4. DEPERSONALIZACJA – często o tym zapominamy, ale jest to jedna z najważniejszych rzeczy do zapamiętania; NIE SPRZEDAJEMY POTENCJALNEMU KLIENTOWI SWOJEGO DOMU – SPRZEDAJEMY MU JEGO WYMARZONE MIEJSCE! Nie może we wnetrzu widzieć nas i naszej rodziny tylko swoją przyszość. Musimy tu oddzielić nasze emocje i sentyment do ukochanego domku – stworzymy go gdzie indziej, a tu dajmy klientowi miejsce takie jakiego oczekuje. 

5. DROBNE REMONTY, NAPRAWY I ODŚWIEŻENIE WNĘTRZA – tak by wizytujący nieruchomość potencjalny klient nie miał od razu powodów do rozpaczania nad ewentualnymi kosztami remontu:) Czysto, świeżo, estetycznie – tak ma być. Oczywiście jeżeli nieruchomość posiada defekty których nie możemy naprawić lub nie ma na to budżetu – absolutnie tego nie ukrywamy przed nabywcą! Często natomiast znajduję takie rozwiązania, by ewidentne wady przekształcić w zalety – to tez jedna z niezbędnych umiejetności homestagera!

6. ZAKUPY I TRANSPORT – czasami pracujemy tylko na tym, co mamy w mieszakaniu, a czasami trzeba dokupić meble czy dekoracje. Niezbędne jest nie tylko wybranie takich, których zakup mieści się w budżecie, ale tez takich które będą szybko dostępne; nie chcemy przecież marnować czasu. Pomagam nie tylko przy wyborze ale też nadzoruję płatności, dowóz i montaż.

7. STYLIZACJA – czyli wisienka na torcie! Odpowiednia stylistyka i kolorystyka, dobrane pod gusta wybranej grupy docelowej, aranżacja przestrzeni i nadanie pomieszczeniom odpowiednich funkcji. Przyszły nabywca ma poczuć że jest to wnętrze idealnie dopasowane do stylu życia, jaki prowadzi.

8. SESJA ZDJĘCIOWA – tu nie mozna popełnic błędu! 90% kupujących podejmuje decyzję już na etapie przeglądania zdjęc w internecie; złe zdjęcia moga zniweczyć cały trud włożony w homestaging. Nie pozwól zrobic tej sesji przypadkowej osobie – ja mimo że nie jestem profesjonalnym fotografem ROBIĘ ZDJĘCIA KTÓRE SPRZEDAJĄ! Ważne są nie tylko odpowiednie światło i kadry, ale przede wszystkim historia, która przez te kadry przemawia. I to jest właśnie to, co chwyta klienta za serce, pozostaje w jego umyśle i skłania go do kupna właśnie Twojej nieruchomości!

ZRÓB JUŻ TERAZ PIERWSZY KROK DO ZYSKOWNEJ I SZYBKIEJ SPRZEDAŻY LUB WYNAJMU TWOJEJ NIERUCHOMOŚCI

Skontaktuj się ze mną

DAGMARA JAŚKIEWICZ 662 223 177    email; dagmaraWNM@gmail.com

(Visited 45 times, 1 visits today)

Dodaj komentarz